Alışveriş sepetiniz boş!
Hoşgeldin ziyaretçi giriş yapın ya da kayıt olun.
Sizin için Seçtiklerimiz

Sıkça Sorulan Sorular

3D Secure nedir ?
İnternet üzerindeki alışverişlerin güvenliğinin arttırılması amacıyla Visa ve Mastercard tarafından geliştirilen bu sistemde, herhangi bir ödeme işlemi sırasında kartınızın sahibi olan bankanın web sitesine yönlendirilerek Kredi Kartınıza ait şifre ile onaylama işlemi gerçekleştirilmektedir. Böylelikle kart numaranız başkaları tarafından biliniyor olsa dahi şifrenizi sadece siz bildiğiniz için elektronik güvenliğinizi sağlamış oluyorsunuz.Bu sistemi aktive etmek için ayrıca bir ücret ödenmesi gerekmemektedir.

Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım ?
Ürününüzün teslimat sırasında eksiksiz olduğunu kontrol ediniz.Ürününüzün eksik, hasarlı veya ambalajının bozuk çıkması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almayabilirsiniz.
Siparişinizi teslim almadığınız durumlarda lütfen 0236 211 5575 numaralı telefondan mesafeli satış yetkilisine bilgi veriniz.

Kurulumda servis gerektiren ürünlerde ne yapmalıyım ?
Siparişiniz teslim aldıktan sonra size en yakın anlaşmalı servis ile irtibata geçerek ürününüzün kurulumunu yaptırabilirsiniz.
Kurulum bedeli gerektiren ürünlerde servis ve kurulum bedelleri Dağlılar Limited Şirketine ait değildir.

Ürünümden memnun kalmazsam nasıl iade ederim ?
Mesafeli satışlarda 4822 sayılı tüketicinin korunması hakkındaki kanunda belirtilen hükme istinaden, Tüketicinin  hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren Dağlılar Limited Şirketi olarak malı geri almayı taahhüt ederiz.

Almış olduğunuz ürünü iade etmek veya değiştirmek istemeniz halinde, ürünün size ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içinde tarafımıza ürünü iade etmek istediğinize dair bildirimde bulunmanız gereklidir. Bu bildirimi 0236 238 20 61 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz.

Önemli: İade veya değişimini istediğiniz üründe veya ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, hasar, yırtılma ve benzeri bir durum tespit edilmesi halinde üründe iade veya değişim işleminin yapılması mümkün değildir.

Ürün iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım ?
İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; ilgili ürün Dağlılar Limited Şirketine ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli alışveriş yaptığınız hesaba iade edilecektir.

Back to Top